Saturday, August 23, 2014

De ce Cinema La Tine Acasa ?

   Pai daca tot ma intreaba lumea ce sa isi cumpere, deduc ca au impresia ca ma pricep. Perceptia prietenilor, zic eu in mintea mea si ignor pentru o buna perioada de timp acest fapt. Apoi ma mai intreaba cineva si inca cineva si  ...... ma asez mai confortabil pe ganduri. Le cocolosesc o buna bucata de timp si zic: Ia sa incerc sa vad ce iese!

   Sa incerci sa consiliezi pe cineva ce sa isi cumpere ceva intr-o tara de atotstiutori ......... doar un nebun ca mine poate sa incerce.

   Am facut o pagina de facebook pentru inceput, a placut lumii, am postat diverse pe care le puteti vedea aici.

   Treaba asta cu scrisul este putin mai grea .... nu am incercat niciodata sa ma exprim in felul acesta, timpul o va dovedi daca imi iese sau nu.

   Ce vreau? Vreau sa va ajut sa aveti in casa ceva asemanator in limita bugetului vostru, cam asta: 



Bafta sa am, zic eu :P



#CinemaLaTineAcasa  #AVconsultant