Wednesday, April 22, 2015

De ce Cinema La Tine Acasa ?



   Cum ar fi daca toata colectia ta de muzica si de filme ar fi intr-un singur loc si printr-un singur click ai putea sa o accesezi?
   Ar fi bine zic eu. 

   Cum ar fi daca nu ti-ai sparge capul cum sa faci asta?
   Ar fi bine zic eu.

   Daca tot zic eu atat de multe, nu ar fi mai bine sa afli si tu cum de zic eu atatea?
   Ar fi bine zic eu.

   Poti face asta in mai multe modalitati. Prima ar fi cu multe fire daca locatia iti permite, a doua, cu un router bun si tehnologie wireless deci cu mult mai putine fire. In ambele cazuri trebui sa stii ceeea ce vrei sau sa apelezi la cineva care te poate ajuta sa afli ce iti doresti.
   Sa ai la propriu un cinematograf la tine acasa nu este un lucru atat de complicat si atat de scump pe cat pare la prima vedere.