Sunday, September 14, 2014

In final, din nou Technics.

   Dupa multe articole citite, dupa toate stirile aparute de la IFA, de la CES, in final o stire care la nivel personal, m-a mangaiat: Panasonic a decis sa readuca Technics la locul in care, parere personala, il merita, printre cei ce produc aparatura high-end.
   Istoria mea cu Technics incepe ...... de mult, cred ca prin 1990. Inca imi aduc aminte de reclama lor de pe magazinul Unirea de dupa balamucul din decembrie '89. De iubit i-am iubit mai de mult, cand tata ma ameninta ca o sa imi aduca dintr-un turneu in Germania o "linie" Technics, nu mi-a adus si tin minte ca am plans pe la 16-17 de ziceai ca cine stie ce nenorocire se intamplase.
   Apoi minunea s-a intamplat si am reusit sa imi iau eu ceva care pentru momentul respectiv imi parea minunea secolului.




   Panasonic a anuntat ca incepand cu 2015 Technics va fi accesibil pe pietele din Europa si Japonia. Vom vedea daca Europa include si Romania ... :)
   Daca vor reconfirma ramane de vazut, insa ceea ce pot sa va spun este ca isi vor pastra linia traditinala cu vu-meter-e ceea ce pentru mine este de-a dreptul incantator!!