Thursday, January 29, 2015

Si ungurii se pricep la audio hi-fi !

   


ORIGINI/INCEPUTURI

   Drumul pe care l-am urmat de la concept pana la realizare a fost important pentru noi. Am pus sub semnul intrebarii soluțiile vechi, lucru ce provine din dorința noastră de inovație, căutarea de noi oportunități, descoperirea, cautarea in adâncimea soluțiilor, adaugănd câteva lucruri in plus și am aflat soluțiile noastre în cele din urmă. Ideea noastra a fost un sistem complet, High End, care a fost făcut pentru a servi unui singur scop de la început până la sfârșit: a transmite muzica autentic în timp ce aspectul său este conform cu interiorul, minunat. Sistemul născut din această intenție a fost numit Presence.



PRESENCE, PENTRU CA ...

   Când ascult muzica sunt cu adevarat esențiale calmul și tacerea. Numai atunci mă pot concentra complet asupra a ce și pe cine ascult. Acesta imi acapareaza toată atenția și orice altceva din jurul meu încetează să mai existe.


   Sunt singur si fericit într-un mod care ma împlineste. Devin una cu muzica, cu muzicianul; una cu Universul și cu mine insumi.


   În aceasta stare receptarea completa a muzicii și gasirea celor mai mici detalii, mă motiveaza. Împărtășesc singurătatea mea în funcție de plăcerea mea: o zi, muzica îmi aduce sufletul lui George Benson, in alta zi sentimentele lui Nigel Kennedy cu trupa sa. Văd și găsesc cealaltă persoană, sufletele noastre vor fi unul. Obțin un contactul aproape intim cu artistul, sunt fermecat, ma poarta departe unde pot experimenta magia, magie care nu există în viața de zi cu zi.


   Pentru noi aceasta înseamnă magia muzicii, cautam aceasta experienta, acesta este motivul pentru care sistemul Presence a fost dezvoltat. Acesta ne transmite o experiență aproape inedescriptibila noua. Am dorit un sistem care sa ne faca ziua mai completă și mai fericita, de asemenea sa ne linisteasca în timpul intamplarilor din lume, sa puna totul în ordine în mintea noastră și sa ofere o noua perspectivă.



FORMA SI CEEA CE ESTE IN SPATE

   In timpul crearii sistemului nostru am fost determinati de autenticitate si functionalitate, apoi de forma. In realitate sunetul pur a fost cel care a dat forma sistemului nostru. Forma, detaliile si solutiile tehnice ne-au ajutat sa obtinem aceasta combinatie. O reproducere cat mai fidela ne da o experienta cat mai autentica. Putem nu numai sa auzim muzica cat si sa o traim. Prin urmare din acest punct de vedere, datele tehnice devin irelevante intrucat nu exista nici un numar care sa descrie o experienta muzicala minunata.


   Designul poate fi discret sau nu, depinde de ceea ce proprietarul simt adecvat pentru personalitatea si/sau casa lui. Orice fel de spațiu pot fi potrivit, Presence este fezabil și se poate adapta oricarei nevoi. Nu există limitare a posibilităților  ... depinde de proprietar sa trăiasca atat de mult momente minunate pe ca acestea sunt posibile.   



SECRETUL

Cât costă o clipă? Întreaga ta viață este capabila să se condenseze într-un singur moment, în prezență, exhaustivitatea, eternitatea ... tot ceea ce ai fost, ce esti și ceea ce va fi ...


Iata-l.



Accepta-l.